A húzópaklit a játékban Jövőnek nevezzük.
A játékban a Jövőt és a Cserepaklit összefoglaló néven Paklinak nevezzük.
A lapokat Jövő pakliból húzod fel Kezedbe. Csak a saját Kezedben tartott lapot láthatod.
Kézből leidézhetsz lapot, mely időfonalba kerül, majd érvényesüléskor az időfonalból a Jelenbe kerül. Időfonal határozza meg a hatások érvényesülésének sorrendjét.
Az időfonalból a lap a Jelenbe kerül, ha érvényesül. A Jelen a kijátszott, és játékban lévő lapok helye.
A laphúzás lépésben a játékos adott számú lapra egészíti ki a Kezében tartott lapok számát. Az a szám, amennyi lapot a laphúzás végén a játékos kezében tarthat, az a játékos Kézmérete. A Kézméret 7.
Ha egy lap neve dőlt betűvel szedett, akkor az a lap nevesített.
Egy játékosnak nem lehet tulajdonában és nem irányíthat egy nevesített lapból több példányt a Jelenben/Mélységben/Megoldott küldetések között.
A Kézből, illetve Jövő pakliból eldobott lap a játékosának Múltjába kerül.
A Jelenben, Külső síkon, Megoldott küldetések halmazában lévő lapnak van irányítója. A csatolt lapok közül csak a viselt felszerelésnek, és a leidézett akadálylapnak van irányítója.
A következő szempontokat kell sorrendben figyelembe venni, amíg egy lapnak meghatározásra nem kerül az irányítója:
Amelyik lapnak nincs irányítója. (Tulajdonosa és játékosa ettől még van.) A csatolt lapok közül az egyéb módon (nem akadálylap, és nem viselt felszerelés) csatolt lapnak nincs irányítója.
Ha egy lapnak van irányítója, akkor a „játékosa” kifejezés az irányítóját jelöli. Ha a lapnak nincs irányítója, akkor a „játékosa” kifejezés a lap tulajdonosát jelöli.
A feláldozott lap a Múltba/Mélységbe kerül. Csak olyan lapot áldozhatsz fel, aminek te vagy a játékosa.
Csak Jelenben/Külső síkon/Megoldott küldetések között lévő lapot lehet megsemmisíteni.
A keverés lényege, hogy a paklinak a sorrendje véletlenszerű, és mindkét játékos számára ismeretlen. Ha megkevered a paklid, akkor azt az ellenfélnek jogában áll megkevernie, vagy elemelnie. Ha egy játékos lapot keres ki Jövő-pakliból a hatás után a Jövő-paklit meg kell keverni.
MP-érték
MP-igény
Ingyenesség
Minden játékos 4-gyel növeli manőver-pontjainak (MP-inek) számát.
Minden játékos annyi lapot húz Jövő paklijából, vagy annyi lapot dob el Kezéből Múltjába, hogy a Kézméretével megegyező számú lap legyen a Kezében. Ha ennyi lap nincs a Jövő paklijában, akkor minden lapját fel kell húznia.
Minden játékos Jelenben levő lapjait eggyel visszaforgatja (pihenőt éberbe, sérültet pihenőbe).
A játék legfontosabb fázisa, mely magába foglal mindent, ami nem tartozik a forduló nyitása, erőforrás, vagy forduló zárása fázisba. Manőverek fázisán kívül csak gyors hatással élhetsz, tehát a legtöbb cselekedetet a manőverek fázisában lehet használni. A manőverek fázisa akkor ér véget, ha már egyik játékos sem tud, vagy akar cselekedni benne.