1.08. A játék kezdete

  • A./ Dobnak a játékosok. Aki nagyobbat dob, az eldönti, hogy ki kezd. A kezdő játékos az aktív játékos.
  • B./ Ezután kezdődik az első forduló. Az első forduló nyitás fázis időfonalának kezdetén a következők történnek:
    • Mindkét játékos kap 6 MP-t.
    • Aktív játékos kikeresi és Jelenbe teszi kezdő toronyszintjeit, elsőként az alsót, majd a többit, felfelé haladva. Ezután ugyanezt teszi a nem aktív játékos.
    • Aktív játékos kikeresi és Jelenbe teszi a játék elején kikereshető lapjait, általa választott sorrendben. Ezután ugyanezt teszi a nem aktív játékos.
  • C./ Az első forduló lapkiigazításában lépésében elsőként az aktív játékos húz annyi lapot amekkora a Kézmérete, és dönt hogy lekever-e. A lekeverés azt jelenti, hogy az adott játékos félreteheti a felhúzott lapjait az asztalra (lefordítva), majd újra húz 2-vel kevesebb lapot Jövőjéből. (Tehát a lekevert lapokat a játékos már nem tudja újra felhúzni a játék elején.) A lekeverést lehet ismételni, addig, amíg a játékosnak legalább 1 lapot húz a lekeverés után. Ha egy játékos egy lekeverése után nem kever le többször (megtartja a felhúzott lapjait), akkor a korábban félretett kártyákat vissza kell kevernie Jövőjébe.

Eszközök az oldalon