3.02. Küldetés

  • A./ Küldetés leidézés MP-értéke 0.
  • B./ Megoldásra váró küldetéseidet jól láthatóan egymás mellé rendezve kell elhelyezned.
  • C./ Megoldásra váró küldetéslimit 3. Ez azt jelenti, hogy nem idézhetsz le újabb megoldásra váró küldetést, ha az nem fér bele a limitbe. (Ha valamiért csökken a limited, akkor nem esik le megoldásra váró küldetésed.)
  • D./ Küldetést kalandozócsapat oldhat meg. A megoldás menetét lásd a Küldetés megoldás manőver résznél. A küldetést bármely játékos megoldhatja.
  • E./ Ha a kép körüli keretben vannak szám karikák, akkor a legnagyobb értékű határozza meg, hogy a küldetésnek hány útja van. Az utak száma megmutatja, hogy legfeljebb mennyi akadálylapot lehet az adott küldetéshez csatolni.
  • F./ Megoldásra váró saját küldetéshez csatolható egyéb módon, nyíltan, MP-kötötten egy felszerelés, amelynek MP értéke nem haladja meg a küldetés DP értékét. A felszerelés a megoldó játékos raktárába kerül, amikor megoldja a küldetést.
  • G./ A küldetés lap jobb alsó sarkában szereplő szám a küldetés DP-értéke. Ennyi Diadal-pontot ad játékosának a Megoldott küldetések halmazában. Ha ebben X van, akkor a küldetésnek nem határozható meg a DP-értéke, és küldetés DP-értékre vonatkozó hatás nem érvényesül rá.
  • H./ Küldetés helyszíne a szövegmező felett vagy a színesítő szövegben található.
  • I./ Küldetés időtartama végleges.
  • J./ Küldetés leidézése Sor fázisnak felel meg.
  • K./ Ha egy küldetés irányítót vált, akkor minden hozzá csatolt lap és jelző leesik.
  • L./ Megoldásra váró küldetéshez az ellenfél is csatolhat akadálylapot.

Eszközök az oldalon