3.03. Építmény

  • A./ Építmény a leidézési feltételének teljesítésével, MP-kötött manőverként, nyíltan idézhető le. A feltételt a lap játékosának vagy kalandozóinak kell teljesíteni. A leidézési feltétel a szövegmező felett található. Építmény MP-értéke 0.
  • B./ Az építmények leidézési feltételében szereplő jelek (/,+, K:, stb. ) jelentése megegyezik a küldetés feltételeire vonatkozó szabályokban leírtakkal.
  • C./ Hatás hivatkozhat az építmény helyszínére. A helyszín a szövegmező felett található.
  • D./ A szövegmező alatt található, hogy hány kalandozó védheti és támadhatja, valamint hogy mennyi csapdát és bestiát lehet csatolni hozzá.„ Az újabb építményeken nem található támadó és védők, ebben az esetben ha a lapon nem szerepel, akkor 3 támadók, 3 védők csapatmérete.
  • E./ Építmény Diadal-pont értéke: A jobb alsó sarkában szerepelő szám. Az építmény ennyi Diadal-pontot ad irányításakor.
  • F./ Egy játékos maximum 3 építményt irányíthat. Ha egy játékos szert tesz egy negyedik építményre (pl elfoglal egyet), akkor mielőtt bárki cselekedhetne azelőtt választania kell egyet építményei közül, amely megsemmisül (Múlt/Mélység). Ez a hatás nem használ időfonalat.
  • G./ Építmény időtartama végleges.
  • H./ Építmény leidézése Sor fázisnak felel meg.
  • I./ Ha egy építmény irányítót vált, akkor minden hozzá csatolt lap és jelző leesik.

Eszközök az oldalon