A./ Lehet küldetés megoldás, építmény bevétel, toronyszint ostrom, harc manőver. Ezek közül a harc manőver csak akkor kezdeményezhető, ha erre egy hatás lehetőséget ad.
Ostromot kezdeményezhetsz ellenfeled tornya ellen, pontosabban annak legalsó toronyszintje ellen, ha van ilyen.
Küldetés megoldás manővert kezdeményezhetsz egy megoldásra váró küldetésre, ha van ilyen.
Építmény bevétel manővert kezdeményezhetsz egy ellenfeled építménye ellen, ha van ilyen.
Ez a toronyszint, küldetés vagy építmény lap lesz a manőver színhelye. Harc manővernek nincs színhelye.
B./ A sorelhagyó manőverek Sor fázisúak, és MP-kötöttek. Sorelhagyó manővert csak a manőverek fázisában lehet indítani.
C./ Sorelhagyó manőverben csapat vesz részt, mely egy vagy több kalandozóból állhat.
D./ A csapatba a csapatösszeállítás során csak éber kalandozót lehet választani.
E./ A csapatméret azt jelöli, hogy legfeljebb mennyi kalandozót lehet a csapatba választani. A csapatba választás a Sor elhagyás lépés része (lásd lejjebb), és a csapatméret csak ebben a lépésben ellenőrzi a csapatban lévő kalandozók számát. A csapat mérete:
Ostrom manővernél 3 a csapatméret. (Kezdeményező és akadályozó egyaránt.)
Küldetés megoldás manővernél 3 a csapatméret. (Kezdeményező és akadályozó egyaránt.)
Harc manővernél 1 a csapatméret. (Kezdeményező és akadályozó egyaránt.)
Építmény bevétel manővernél az építmény határozza meg a csapatméretet. (Támadók/Védők mező.)