4.01. Sorelhagyó manőver kezdeményezése

  • A./ Lehet küldetés megoldás, építmény bevétel, toronyszint ostrom, harc manőver. Ezek közül a harc manőver csak akkor kezdeményezhető, ha erre egy hatás lehetőséget ad.
    • Ostromot kezdeményezhetsz ellenfeled tornya ellen, pontosabban annak legalsó toronyszintje ellen, ha van ilyen.
    • Küldetés megoldás manővert kezdeményezhetsz egy megoldásra váró küldetésre, ha van ilyen.
    • Építmény bevétel manővert kezdeményezhetsz egy ellenfeled építménye ellen, ha van ilyen.
    • Ez a toronyszint, küldetés vagy építmény lap lesz a manőver színhelye. Harc manővernek nincs színhelye.
  • B./ A sorelhagyó manőverek Sor fázisúak, és MP-kötöttek. Sorelhagyó manővert csak a manőverek fázisában lehet indítani.
  • C./ Sorelhagyó manőverben csapat vesz részt, mely egy vagy több kalandozóból állhat.
  • D./ A csapatba a csapatösszeállítás során csak éber kalandozót lehet választani.
  • E./ A csapatméret azt jelöli, hogy legfeljebb mennyi kalandozót lehet a csapatba választani. A csapatba választás a Sor elhagyás lépés része (lásd lejjebb), és a csapatméret csak ebben a lépésben ellenőrzi a csapatban lévő kalandozók számát. A csapat mérete:
    • Ostrom manővernél 3 a csapatméret. (Kezdeményező és akadályozó egyaránt.)
    • Küldetés megoldás manővernél 3 a csapatméret. (Kezdeményező és akadályozó egyaránt.)
    • Harc manővernél 1 a csapatméret. (Kezdeményező és akadályozó egyaránt.)
    • Építmény bevétel manővernél az építmény határozza meg a csapatméretet. (Támadók/Védők mező.)

Eszközök az oldalon