A./ Sorelhagyó manőver végén a csapat kalandozói visszatérnek Sorukba.
B./ Sorelhagyó manőver a részt vevő játékosok számára különböző időpontban érhet véget.
Ha van harc:
A küldetés megoldás manővert kivéve a harc végén véget ér a sorelhagyó manőver mindkét játékos számára.
Küldetés megoldás manőver során a harc nyertese dönthet úgy, hogy számára nem ér véget a sorelhagyó manőver. Ekkor számára a Feltétel teljesítés fázis végén ér véget a sorelhagyó manőver.
Toronyszint ostrom és építmény bevétel manőver során véget érhet a sorelhagyó manőver az akadálylapok aktivizálása fázis végén az akadályozó játékos döntése szerint. Ha nem ér véget, akkor ki kell állítania akadályozó csapatot.
Küldetés megoldás során, ha nincs akadályozó csapat, akkor a Feltétel teljesítés fázis végén ér véget a sorelhagyó manőver a kezdeményező játékos számára.
Küldetés megoldás során, ha az Akadályozó csapat sorelhagyása fázisban végén van akadályozó csapat, és a kezdeményező csapat üres, akkor a kezdeményező játékos számára véget ér a sorelhagyó manőver. Az akadályozó játékos dönthet úgy, hogy számára is véget ér a sorelhagyó manőver, ha nem dönt így, akkor számára a Feltétel teljesítés fázis végén ér véget a sorelhagyó manőver.
Harc manőver során, ha az akadályozó játékos nem állított ki csapatot, akkor az akadályozó csapat Sor elhagyása fázis végén véget ér a manőver.
C./ A sorelhagyó manőver véget ér az adott időfonal végén, ha nincs benne részt vevő kalandozó, vagy megsemmisült a manőver színhelye, kivétel harci körök esetében, mert akkor a harc csak akkor ér véget, ha egyik játékos sem tud/akar változtatni a harc eredményén. Ha a manőver így ér véget, akkor az nem lehet sikeres.
D./ Ha egy hatás következtében ér véget a manőver, akkor az az időfonal végén történik meg. Ha a manőver így ér véget, akkor az nem lehet sikeres.
E./ Sorelhagyó manőver sikeressége. Manőver sikerességét akkor vizsgáljuk, amikor az adott játékos számára véget ér a manőver. Az alábbi feltételeknek kell teljesülnie a sikerességhez:
A játékos részt vesz benne.
A manőver nem ért véget a kezdeményező csapat sorelhagyás fázisának végéig.
Ha kialakult harc, akkor megnyeri.
Ha nem alakult ki harc, akkor van kalandozó a csapatában.
Kezdeményező játékosként:
ha ostrom vagy építmény bevétel manőverben vesz részt, és az akadálylapok aktivizálása fázis végén ért véget a manőver, akkor csapatszintje nagyobb a FAL-nál.
ha küldetés megoldás manőverben vesz rész, akkor megoldja a küldetést.
F./ Egy játékos akkor sikertelen egy manőverben, ha részt vesz benne, és nem sikeres.
G./ Kalandozó sikerességét akkor értelmezzük, ha a sikeresség meghatározásának időfonalában részt vesz a manőverben.
H./ Kezdeményező játékos sikerességének hatása:
Ostrom manőver esetén a toronyszint megsemmisül.
Építmény bevétel manőver esetén megszerzi az építmény irányítását. Ekkor arról minden csatolt lap Múltba/Mélységbe kerül, és minden jelző lekerül róla.