4.03 A sorelhagyó manőver vége

  • A./ Sorelhagyó manőver végén a csapat kalandozói visszatérnek Sorukba.
  • B./ Sorelhagyó manőver a részt vevő játékosok számára különböző időpontban érhet véget.
    • Ha van harc:
      • A küldetés megoldás manővert kivéve a harc végén véget ér a sorelhagyó manőver mindkét játékos számára.
      • Küldetés megoldás manőver során a harc nyertese dönthet úgy, hogy számára nem ér véget a sorelhagyó manőver. Ekkor számára a Feltétel teljesítés fázis végén ér véget a sorelhagyó manőver.
    • Toronyszint ostrom és építmény bevétel manőver során véget érhet a sorelhagyó manőver az akadálylapok aktivizálása fázis végén az akadályozó játékos döntése szerint. Ha nem ér véget, akkor ki kell állítania akadályozó csapatot.
    • Küldetés megoldás során, ha nincs akadályozó csapat, akkor a Feltétel teljesítés fázis végén ér véget a sorelhagyó manőver a kezdeményező játékos számára.
    • Küldetés megoldás során, ha az Akadályozó csapat sorelhagyása fázisban végén van akadályozó csapat, és a kezdeményező csapat üres, akkor a kezdeményező játékos számára véget ér a sorelhagyó manőver. Az akadályozó játékos dönthet úgy, hogy számára is véget ér a sorelhagyó manőver, ha nem dönt így, akkor számára a Feltétel teljesítés fázis végén ér véget a sorelhagyó manőver.
    • Harc manőver során, ha az akadályozó játékos nem állított ki csapatot, akkor az akadályozó csapat Sor elhagyása fázis végén véget ér a manőver.
  • C./ A sorelhagyó manőver véget ér az adott időfonal végén, ha nincs benne részt vevő kalandozó, vagy megsemmisült a manőver színhelye, kivétel harci körök esetében, mert akkor a harc csak akkor ér véget, ha egyik játékos sem tud/akar változtatni a harc eredményén. Ha a manőver így ér véget, akkor az nem lehet sikeres.
  • D./ Ha egy hatás következtében ér véget a manőver, akkor az az időfonal végén történik meg. Ha a manőver így ér véget, akkor az nem lehet sikeres.
  • E./ Sorelhagyó manőver sikeressége. Manőver sikerességét akkor vizsgáljuk, amikor az adott játékos számára véget ér a manőver. Az alábbi feltételeknek kell teljesülnie a sikerességhez:
    • A játékos részt vesz benne.
    • A manőver nem ért véget a kezdeményező csapat sorelhagyás fázisának végéig.
    • Ha kialakult harc, akkor megnyeri.
    • Ha nem alakult ki harc, akkor van kalandozó a csapatában.
    • Kezdeményező játékosként:
      • ha ostrom vagy építmény bevétel manőverben vesz részt, és az akadálylapok aktivizálása fázis végén ért véget a manőver, akkor csapatszintje nagyobb a FAL-nál.
      • ha küldetés megoldás manőverben vesz rész, akkor megoldja a küldetést.
  • F./ Egy játékos akkor sikertelen egy manőverben, ha részt vesz benne, és nem sikeres.
  • G./ Kalandozó sikerességét akkor értelmezzük, ha a sikeresség meghatározásának időfonalában részt vesz a manőverben.
  • H./ Kezdeményező játékos sikerességének hatása:
    • Ostrom manőver esetén a toronyszint megsemmisül.
    • Építmény bevétel manőver esetén megszerzi az építmény irányítását. Ekkor arról minden csatolt lap Múltba/Mélységbe kerül, és minden jelző lekerül róla.

Eszközök az oldalon