A./ Egy játékos egy fordulóban csak egy antissküldetést oldhat meg.
B./ Egy antissküldetés megoldására egy fordulóban egyszer lehet kísérletet tenni.
C./ Egy kalandozó egy fordulóban csak egyszer cselekedhet az antisson. (Cselekedet például sorelhagyó manőver, képesség/laphatás aktivizálás, akciólap leidézés) Ebbe a korlátozásba a sorelhagyó manőveren belüli cselekedet nem számít bele.
D./ Antisson csak állandó, és antissképesség érvényesül.
E./ Az antissharc során csak antissvarázsló használhat cselekedhet. Antissvarázsló az antissharcban bármilyen harc fázisú akciólapot használhat. (Kaszt és szféra megkötéstől függetlenül.) Támadódobásnál a fizikumot az asztrál helyettesíti.
E./ Ha egy kalandozó antissharcban meghalna, akkor ehelyett sérülten és sebzés nélkül visszakerül a Sorba.